marți, 6 iulie 2010

Dor de Vama Veche



Am fost in Vama. Si da: 3 zile din 4 a plouat. Dar a fost minunat sa vad marea, sa o gust, sa simt nisipul, sa ma pierd printre valuri. A fost magic seara in jurul focului, zgribulita de frig, privind cerul instelat si ascultand freamatul marii. A fost frumos sa dansez la Stuf pe plaja, la lumina becului. A fost delicioasa pizza de "La canapele", Gorgonzola luata din Plus din Mangalia, si Bloody Mary-ul mult prea alcoolizat.




Am cunoscut oameni frumosi si liberi: daca vreti cazare in spiritul Vamei Vechi mergeti la Cezarica, campingul de la iesirea din Vama spre Bulgaria. Daca sunteti fete o sa vrea un baietel de la voi.

Am avut parte de regulamente de ordine interioara si de o evadare din infernul Casei cu Flori, dupa o cearta cu stapana pensionului pe motiv ca "trantim usile".


Am pierdut pentru a doua oara marea iubire a vietii mele.

Si am aflat ca e bine atunci cand am o prietena pe al carui umar pot plange, care ma cunoste si ma accepta cum sunt.




Am aflat ca oricat hazard exista in acest univers, un prieten ne va duce cu masina la Mangalia ca sa prindem autocarul spre Cluj.

Asadar traiesc! Si chiar daca uneori e al dracului de greu, imi vine sa strig cat pot: VIATA E FRUMOASA!